Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

inte orkat

Av Matilda - 19 augusti 2009 18:39

Har inte blobbat på ett tag. orkar inte, vet inte vad jag ska skriva och sist jag skrev så raderades allt o då strunta jag i att skriva om det. BLÄ så känns allt just nu. Imorgon börjar Heidi skolan och Elias börjar förskolan igen. Snart börjar även jag skolan o det ska bli skönt. Då måste jag göra nått och jag får lite pengar. Men jag vill veta nu hur schemat ser ut så jag kan lämna ett schema till skola o förskola. Magen växer så det knakar och oj vad det sparkar. Urinblåsan är roligast att sparka på helst ska man trycka rumpan mot tarmarna samtidigt. suck en riktigt liten busunge kommer det att bli. Men det ska bli kul. Jag ska köpa mig en bra bärsjal oxå tror det blir lättare i skolan då.

 
 
josefin

josefin

20 augusti 2009 12:12

ergo är en jättebra ergonomisk bärsele som fungerar lika bra för bebisens rygg som en bra sjal,fast en sjal är billigare..kan man ju göra själv oxå..jag har ett bra tyg som jag skulle sy av, hehe, SKULLE

http://ilonasmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Matilda - 22 oktober 2009 06:43

Har haft vfu i tre dagar o det är så kul. Jag vill inte därifrån jag vill JOBBA nu, inte plugga :( Barnen är så gulliga en kille tycker det är jättekonstigt att jag har en bebis i magen o frågar en del. Ska prata med hans mamma idag om vad jag får ...

Av Matilda - 14 oktober 2009 17:29

BLÄ vad trött jag är på mig själv. Jag är stor, klumpig och ivägen. När jag skulle plocka av bordet idag så på nått sett har jag sönder vår fina kökslampa. FAN!!!!! Men förmodligen går det att köpa en ny (loppis ny) glaskupa till men det är ju inte s...

VFU

Av Matilda - 4 oktober 2009 20:11

börjar längta till vfun som är om två veckor. Bara två sega skolveckor kvar som avslutas med en maffig salstenta. *ryser*  Har börjat förbereda vfu-loggboken som jag har rotat fram. Har skrivit ner lite saker som jag ska försöka titta llite extra p...

Av Matilda - 29 september 2009 21:49

Jag tycker Elias är en super duktig 4åring. Jag fattar inte hur han orkar. Jag väcker honom kl 5:45 eller 6:45 beroende på om jag ska med tåg eller ej. Sen är det Dora på tv o på klädning. Visst det blir en del tjafs på morgonen men det är lite mer f...

Av Matilda - 21 september 2009 21:33

natten till idag hade jag så ont att jag vaknade minst en gång i timmen och denna natt känns som om den blir lika dan. Mistänker förvärkar eftersom det gör ont i livmodern. Känner inte riktigt igen denna smärta men minnet är ju inte det bästa. Jag ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards