Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Allt är jobbigt :(

Av Matilda - 13 september 2009 22:36

Är i en riktig deppperiod nu. Mitt tålamod är slut och orken likaså. Jag har ont överallt och är ALLTID hemma själv o barnen testar mig hela tiden. Mest Heidi o hon är så duktig på att reta och få elias att göra saker de inte får göra. Hostar som en dåre och är allmänt förskyld :( Det känns som om allt jag gör på dagarna är att diska men ändå så syns det inte. förstår inte vart allt kommer ifrån. Men eftersom jag är så jävla klantig så kanske det kommer gå sönder lite porslin o glas så då försvinner ju lite iallafall :).

Det jag skulle vilja just nu är att sitta SJÄLV i en liten stuga långt ute på landet med skogen nära inpå. Har lite krav dock. det ska finnas el, vatten, toa och vedspis. Där ska jag sitta/ligga i en soffa o sticka små mössor och ibland när jag orkar gå ut i skogen o plocka en svamp eller två. Mat kan jag laga till mig själv när jag blir hungrig :) Tänk vilken dröm att få vara själv ett tag. Idag när Rippe skulle åka till jobbet så sura han över att det är så trist att åka iväg o sitta i en bil o inte göra nått. o han missa ju fotbollen i kväll. Jag skulle lätt kunna byta meed honom. Tänk vad skönt att få sitta i en taxi en hel natt utan göra nått. Jag skulle kunna sitta där o trycka bort alla körningar o bara vila. Men det ger ju inga pengar o man får ju inte göra så. Han är inne på sin andra kväll/natt vecka o ska jobba kväll/natt nästa vecka oxå. De veckorna är hemska iallafall när jag är hemma på dagarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VFU

Av Matilda - 22 oktober 2009 06:43

Har haft vfu i tre dagar o det är så kul. Jag vill inte därifrån jag vill JOBBA nu, inte plugga :( Barnen är så gulliga en kille tycker det är jättekonstigt att jag har en bebis i magen o frågar en del. Ska prata med hans mamma idag om vad jag får ...

Av Matilda - 14 oktober 2009 17:29

BLÄ vad trött jag är på mig själv. Jag är stor, klumpig och ivägen. När jag skulle plocka av bordet idag så på nått sett har jag sönder vår fina kökslampa. FAN!!!!! Men förmodligen går det att köpa en ny (loppis ny) glaskupa till men det är ju inte s...

VFU

Av Matilda - 4 oktober 2009 20:11

börjar längta till vfun som är om två veckor. Bara två sega skolveckor kvar som avslutas med en maffig salstenta. *ryser*  Har börjat förbereda vfu-loggboken som jag har rotat fram. Har skrivit ner lite saker som jag ska försöka titta llite extra p...

Av Matilda - 29 september 2009 21:49

Jag tycker Elias är en super duktig 4åring. Jag fattar inte hur han orkar. Jag väcker honom kl 5:45 eller 6:45 beroende på om jag ska med tåg eller ej. Sen är det Dora på tv o på klädning. Visst det blir en del tjafs på morgonen men det är lite mer f...

Av Matilda - 21 september 2009 21:33

natten till idag hade jag så ont att jag vaknade minst en gång i timmen och denna natt känns som om den blir lika dan. Mistänker förvärkar eftersom det gör ont i livmodern. Känner inte riktigt igen denna smärta men minnet är ju inte det bästa. Jag ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards