Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Matilda - 14 oktober 2009 17:29

BLÄ vad trött jag är på mig själv. Jag är stor, klumpig och ivägen. När jag skulle plocka av bordet idag så på nått sett har jag sönder vår fina kökslampa. FAN!!!!! Men förmodligen går det att köpa en ny (loppis ny) glaskupa till men det är ju inte samma sak. morr. Jag har ont överallt o värre blir det när jag går. VILL ha praktik nu och tror att jag orkar med praktiken- MEN det jag inte orkar är att lämna Elias på förskolan. O det måste jag ju vilket fall eftersom han inte är någon hemma unge. O har jag honom hemma så måste ju han aktiveras så då är ju det oxå jobbigt. Vi har helt underbara dagar när han är hemma det är inte det men jag tror inte han skulle uppskatta att vara hemma med en mamma som bara vill ligga i sängen eller sitta i soffan i 6 veckor. En vecka skulle han nog palla med. På freedag har jag tenta o det vill jag inte. HATAR tentor. Va fan säger det om mig och mitt arbetsätt som jag kan skriva en bra tenta. Likaså denna praktik vi får betyg på vad vi skriver i en jävlastudentbok och inte på vad vi gör. Det VIKIGASTE är hur vi skriver. FAN vad jag hatar högskolan BLÄ. Fy vad negativ jag är...

Här hemma har det skett lite förändringar. Vi har möblerat om i v-rummet. Trångt o mysigt blev det. Svårt att göra ett litet rum stort om man vill ha de möbler vi vill ha :) Nåja är nöjd iallafall. dock är det inte riktigt klart. ett bord+ stereon ska bort. Tur att jag inte har platt-tv som jag skruvat upp på väggen för då skulle det vara väldigt många fula hål i väggen :) Jag älskar att möblera om tyvärr fick jag bara vara arbetsledare denna gång. Men det gick ju bra ändå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards